HSC Service Tracking

HSC servisni krug

 

Zaprimanje zahtjeva

Sustav omogućuje praćenje zahtjeva od njihova nastanka pa sve do uspješnog rješavanja. Taj inovativni i potpuno integrirani sustav osigurava nadzor nad servisnim zahtjevima te ujedno pohranjuje i obrađuje podatke, pruža komunikacijsko sučelje i priprema izvještaje za upravu.

Mobilnost = učinkovitost

Sustav uključuje mehanizme za eskalaciju i integraciju s mobilnim uređajima (pametni telefoni, tableti/dlanovnici), što omogućuje uštedu vremena i optimizira učinkovitost zaposlenih i poslovnih procesa. Aktivnosti su poredane po važnosti i tako još dodatno pridonose k većem zadovoljstvu gostiju.

Prilagođenost poslovnim procesima

Sustav je dodatno prilagođen poslovnim procesima malih i srednje velikih hotela. Servisni zahtjevi gostiju, interni radni nalozi i pritužbe zaprimaju se centralno i dodjeljuju osposobljenim zaposlenicima. Osim toga, odgovorne osobe mogu s lakoćom centralno pratiti tijek svih aktivnosti.

Servisni zahtjevi

U jednostavnom komunikacijskom prozoru lako možete podnijeti novi servisni zahtjev ili drugi radni nalog, koju zatim prosljeđujete individualnom zaposleniku ili radnom odjelu. Svim servisnim zahtjevima automatski se naznačuje opis posla i predviđeno vrijeme obavljanja.

Nadzorni prozor prikazuje stanje svih zahtjeva u realnome vremenu. Kašnjenja, zaprimljeni zahtjevi i alarmi su pod automatiziranim nadzorom, što je osnova za izvještavanje i moguće eskalacije.

Izvještaji za upravu

HSC omogućuje cjelovite izvještaje za upravu. Izvještaji prikazuju učinkovitost zaposlenih i zadovoljstvo gostiju, što je osnova za poboljšanje poslovnih procesa u hotelu.

 

HSC ST flat 600 294

 

HSC Service Tracking HR